miercuri, 30 ianuarie 2008

H (unt) i (n) 5


Mi-am pierdut dexteritatea!

De cand mi-am zis ca ma cumintesc si nu mai caut aventuri nesentimentale nu am mai cochetat cu hi5-ul iar asta s-a dovedit a fi o idee extrem de proasta.
De curand, setea de "necunoscut" m-a lovit din nou si, stiind unde este cea mai rapida sursa de "free sex with new pleasures", am dat buzna, din nou, pe celebrul site de "imprieteniri".

Stii senzatia aia cand mergi pe intuneric si te lovesti, brusc, de ceva care nu ar fi trebuit sa fie acolo(?), asa m-am simtit si eu cand am intrat din nou "hunting" pe hi5. Useri cu poze restrictionate, useri care nu pot primi comenturi... multe chestii noi care nu fac altceva decat sa ingreuneze succesul meu si, totodata, succesul siteului.

Ma las, ma multumesc cu ce am si cu ce pica, Huntin5 is over!

Niciun comentariu: