luni, 4 februarie 2008

Sa nu minti!


Porunca a 9-a ar trebui sa fie prima! Eu asa cred...
Daca esti mintit, doare tare de tot! De prieteni, de iubita, de colegi, doare tare de tot, chiar daca ai de invatat o gramada din fiecare clapa care ti se trage.

Totusi, nu stiu altii, dar eu, de fiecare data cand am mintit cu ceva important, mi s-a intors inapoi "inzecit". De-aia nu stiu ce sa ma fac. Daca ii spun adevarul, ne certam 1000 de ore si chiar n-am dispozitia necesara pentru asta. Dac-o mint, e bine ca nu ne certam, insa tot nu e bine, fiindca e lege: cand minti cu lucruri de-astea serioase, ti se intoarce si tie foaia, de-acolo de Sus.


Imi iau masuri! ii spun decat pe jumate. In cazul in care mi se intoarce foaia in viitor n-o sa mai fie asa grav, doar am recunoscut, intr-o anumita masura .

"Stii? Am cunoscut o tipa simpatica aseara si am flirtat cu ea. Totusi, cand am realizat ca discutia merge catre o nebunie, am ales sa inchei conversatia si sa plec! Stii ca te iubesc!"

Niciun comentariu: